Disc golf, maj 2016

ITS’ere til disc golf i strålende solskin

Offline afholdt onsdag den 11. maj sit tredje arrangement. Der var 15 deltagere som udnyttede det fantastiske vejr til en omgang disc golf i Bundgaardsparken lige efter at temamødet var afsluttet.

Sabine Jåtog fortæller: ”Vi startede med nogle lækre sandwich og lidt koldt at drikke i solen. Herefter blev solcremen smurt på og solbrillerne fundet frem, inden vores instruktør, Kristian Engsig-Karup fra Aalborg Dinosaurs viste os lidt teknik, så vi kunne øve os i at kaste på den store græsplæne. Bagefter blev vi delt i fire hold og så gik vi 12 huller (ud af 18), hvor Kristian og Jakob, som også var med som instruktør, skiftedes til at gå sammen med de forskellige hold og give os tips og tricks og vise os nogle lækre kast.”

Hun fortsætter: ”Der blev kastet og grinet, ledt efter discs i buske og træer når de fløj de forkerte steder hen og drillet på den gode måde når nogen var uheldige og discen trillede ned ad den laaaange bakke ved hul 8. Vi havde nogle skønne timer!”

Det blev dog påpeget, at der manglede en forsyningspost ved bænken ved hul 9. Arrangøren beklager dette meget, og der er allerede indgået aftale til næste gang, da Jesper Togsverd har lovet at være ”vagt” ved de kolde drikkevarer!

Som en ekstra bonus, viste en repræsentant fra vores supply-team den fantastiske service-indstilling som kendetegner ITS. ”Jimmy kom forbi, mens han var ude og lufte sin hund. Da han havde været hjemme med hunden, cyklede han hen til parken igen, med en rygsæk fyldt med kolde øl og vand som han delte ud af” fortæller Sabine.

Til sidst var der en lille præmieoverrækkelse til de to bedste i hhv. dame- og herrerækken. I damerækken vandt Sabine Jåtog og Louise Danielsen blev nr. 2. I herrerækken vandt Finn Hybjerg og Kasper Andersen blev nr. 2.

Tak for en super eftermiddag i godt selskab!